słoneczna jesień

   Nadeszła moja ulubiona pora roku, złota i słoneczna jesień. Codzienne spacery po lesie są niezwykle przyjemne, nawet w trochę chłodniejsze poranki. Wyciągnęłam już  z szafy kochane swetry, buty do wędrówek i plecak na "małe co nie co", jak to mawia jeden z moich ulubionych bohaterów książkowych. Wieczory spędzam pod ciepłym kocem i szyję, i szyję, i szyję. Ewentualnie robię na drutach :-)
   W nawiązaniu do pięknych jesiennych kolorów powstał taki oto naszyjnik.
   Miłego i słonecznego dnia :-)



Komentarze

  1. Ja też lubię swetry :) Naszyjnik przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się dobór kolorów naszyjnika i oczywiście sam naszyjnik również :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne !! :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Szalik Kosmos