czerwony i szary


Długo nie pisałam, bo zajęta byłam robieniem prezencików.
Nie mogę ich pokazać, bo chcę żeby to były niespodzianki.
A w lutym szykuje się sporo urodzin (sztuk cztery ) i narodzin !!!
Na świat wybiera się siostrzenica mojego męża i mój bratanek i na szczęście zdążyłam,
i tymi prezentami pochwalić się mogę - bo przecież maluchy póki co w brzuchach i podglądać nie będą :)

Zupełnie przy okazji zrobiłam kolejną bransoletkę, w moim ulubionym połączeniu kolorystycznym: czerwono szarą.







Materiały użyte do stworzenia bransoletki: koral,
koraliki szklane i toho, sutasz w kolorze szarym.
Długość całkowita 18cm.
Bransoletka wykończona jest filcem i zaimpregnowana.








Butki dla niej i dla niego :)





Komentarze

  1. Piękna bransoleta, zarówno wzór jak i kolory :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna praca :) a te pomponiki przy tych butkach rozczulające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :)
    Dzieciaczki na pewno będą się ślicznie prezentować :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie !!!
      Różowe właśnie wysyłam do Natalki, która się pospieszyła i dziś o 4:01 przyszła na świat :)
      Pozdrawiam Was dziewczyny serdecznie :)

      Usuń
  4. Bransoletka piękna !
    A buciki słodkie, uwielbiam oglądać takie maleństwa ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest ta bransoletka zarówno wzór jak i kolorystyka.....
    chyba muszę spróbować swoich sił z sutaszem, tylko ciekawe co mi z tego wyjdzie...

    Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam po odbiór wyróżnienia

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletka cudo...ja podziwiam Twoje sutasze...piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka jest piękna! Bardzo lubię kolor czerwony. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Szalik Kosmos