22 listopada 2012

naszyjnik czerwono złoty

To skoro świątecznie już wszędzie, to i u mnie trochę złoto i czerwono. Oprócz zielonego to najbardziej świąteczne kolory. Już nawet pierwsze "Wesołych Świąt" dostałam :)


Wisior wykonałam z dwóch pięknych agatów, kryształów i drobnych koralików.
Kolory użytego sutaszu to: czarny, czerwony, bordo i pomarańcz.
Wisior zawieszony jest na rzemieniu pleciony.
Zapięcie w kształcie serca w kolorze złotym.
Naszyjnik wykończyłam filcem i zaimpregnowałam.
Wielkość zawieszki: 8cm / 8cm. Długość naszyjnika ok.: 48cm.

6 komentarzy:

  1. Ale cudo! Przepiękny naszyjnik!! I te ogniste kolory...

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim kształcie to i na walentynki jak znalazł! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na Candy!!
    http://koziolekhobby.blogspot.de/2012/11/pierwsze-candy-u-koziokad.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Same achy i ochy cisną się na klawiaturę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest u Ciebie na czym "oko zawiesić" :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...